.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بدون ارتباطات !
در آستانه روز جهاني ارتباطات امروز در حالي پروژه هاي مخابراتي در مازندران با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به بهره‌برداري مي رسد كه خبرنگاران براي پوشش اين مراسم دعوت نشدند...
وزیر  بدون ارتباطات !

در آستانه روز جهاني ارتباطات امروز در حالي پروژه هاي مخابراتي در مازندران با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به بهره‌برداري مي رسد كه خبرنگاران براي پوشش اين مراسم دعوت نشدند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس 117 پروژه امروز به صورت همزمان در استان مازندران به بهره برداري خواهد رسيد و تاكنون هيچ خبرنگاري در سطوح مطبوعات و خبرگزاري ها به صورت رسمي براي پوشش طرح هاي مخابراتي دعوت نشده است.
حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان مازندران از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز و تاكنون نيز ادامه دارد و اين مقام ارشد مخابراتي كشور به مناسبت هفته معلم تنديس شهيد مطهري را در شهرستان ساري رونمايي كرد.
مسئولان مخابرات مازندران اعلام كردند كه همزمان با سفر وزير 265 مركز ICT روستايي نيز افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.
عدم حضور خبرنگاران در اين پروژه هاي مهم و حياتي در حالي صورت مي‌گيرد كه بارها از سوي مديران ارشد كشور و مشاوران رسانه‌اي رئيس جمهور بر ضرورت اطلاع رساني از خدمات شايسته اي دولت نهم تاكيد شده است.
خبرنگار ان ضمن تماس با مسئول روابط عمومي شركت مخابرات استان مازندران علت عدم دعوت خبرنگاران را جويا شد كه وي گفت: در آينده نزديك اطلاعات اين پروژه ها توسط مدير عامل مخابرات مازندران در نشست مطبوعاتي تشريح خواهد شد.
حضور خبرنگاران براي پوشش اخبار مخابراتي آنقدر اهميت دارد كه انتظار داشتند در روز ارائه خدمت به مردم مازندران بتوانند نتيجه فعاليت مسئولان را به مردم گزارش دهند.


.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.